دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی

تبلیغات در همیار ناظر

همیار ناظر ،  به عنوان رسانه ای جامع  با رویکرد ارتقای دانش فنی، حقوقی، بیمه ای و… مهندسین ناظر و طراح ، بر بستر اینترنت ایجاد گردید. تلاش برای داشتن فعالیت مستمر و بدون وقفه و همچنین تولید محتوای با کیفیت در حوزه معماری، سازه، تاسیسات برقی ومکانیکی برای مهندسین ناظر طراح، مجری و همچنین کارفرمایان گرامی طی سالهای فعالیت، سبب شناخته شدن این برند نزد جامعه فعالان صنعت ساختمان و اطمینان به این رسانه گردیده است .

به سبب ماهیت فعالیت سایت همیارناظر، فعالان در زمینه صنعت ساختمان و همچنین کاربران این کالای استاندارد یعنی ساختمان ، کاربر همیار ناظر هستند و پوشش همه اقشار جامعه از رویکردهای این رسانه می باشد.

این روزها شاهد رکود بازار شرکت‌های مهندسی (طراحی ، نظارت ، اجرا و…) هستیم؛ هم چنین هر روزه شاهد حضور مهندسانی نخبه با تخصص های بی نظیری می‌باشیم که متاسفانه افراد شناخته شده و مطرحی در کشور نمی‌باشند. از دیدگاه مشتریان نیز چون مشخصا در صنعت ساختمان اطلاعات یا به طور ناقص و یا اینکه به صورت تخصصی ارائه می‌شود که مشتری نتواند آن را درک نماید؛ در نتیجه  مشتریان و کارفرمایان دچار سردرگمی شده و باعث گرفتار شدن در دام واسطه های در میان شده که چاره‌ای جز  تهیه کالا با قیمت و کیفیت نا مناسب ندارند. این بار نیز سایت همیار ناظر تصمیم به کمک و یاری‌رسانی در جهت معرفی این گونه افراد و شرکت‌ها بصورت همکاری نموده است.

از این رو همیار ناظر ، به بستر مناسبی برای معرفی برند و عرضه محصولات و خدمات  به جامعه هدف تبدیل شده است. برندهای مختلف صنعت ساختمان ایران و موسسات آموزش صنعت ساختمان، بصورت دوره ای تبلیغات مشخصی را برای معرفی برند، عرضه محصول و خدمات به جامعه معمار، بر روی این رسانه انجام می دهند. ما در سایت همیار ناظرو کانال تلگرام همیار ناظر تبلیغات شما را برای گسترش فعالیتتان قرار میدهیم.


پلن های تبلیغات و معرفی در همیار ناظر

برای معرفی برند، محصول و خدمات، پیشنهادات همیار ناظر به صورت زیر است:

الف) تبلیغات گسترده ی با مقطع زمانی کوتاه

ب) تبلیغات پیوسته و منظم

ج) ارائه محصول در قالب مطالب وب سایت  (رپورتاژ آگهی)
تبلیغات2 در همیار ناظر

همچنینجایگاه و تعرفه ی تبلیغات به شرح ذیل می باشد:

تعرفه تبلیغات بنری در صفحه اول وب سایت همیار ناظر

قیمت یک ماهه(تومان) قیمت یک هفته (تومان) ابعاد نوع تبلیغ جایگاه
2.500.000 1.500.000 180*1454 pixel بنری محل مشخص شده با عنوان محل تبلیغ شما

تعرفه تبلیغات بنری در صفحات داخلی وب سایت همیار ناظر

قیمت یک ماهه(تومان) قیمت یک هفته (تومان) ابعاد نوع تبلیغ جایگاه
2.000.000 1.000.000 198*479 pixel بنری محل مشخص شده با عنوان محل تبلیغ شما

 

تعرفه تبلیغات رپورتاژ آگهی در وب سایت همیار ناظر

  • حداکثر تعداد کلمات 1200
  • تعداد تصویر 4
  • لینک فالو 3
  • تعرفه:3.000.000 تومان

جهت سفارش و پرداخت مبلغ فرم  را تکمیل نمائیدتعرفه تبلیغات شبکه های اجتماعی همیار ناظرتبلیغات شبکه های اجتماعی پس از تاییدیه های لازم انجام می گردد.شرایط پذیرش آگهی در همیار ناظر

  • از پذیرش آگهی سایت های حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین حاکم ایران  و همچنین تبلیغات برای انتخابات معذوریم.
  • در صورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و گروه همیارناظر هیچ مسیولیتی در قبال عودت وجه ندارد.
  • حجم بنر حداکثر تا 60کیلوبایت باشد.
  • طراحی بنر بر عهده آگهی دهنده است.

تبلیغات همیارناظرجهت تبلیغات در وب سایت  همیارناظر با ایمیل و یا شماره زیر در تماس باشید:ایمیل: hamyarnazer@gmail.comتلفن تماس:  02191008210سامانه پیامکی و تلگرام : 09197658108با تشکر از انتخاب شما
همیار ناظر

نوع تعداد اعضا ساعتی 24 ساعت (تومان)
کانال تلگرام 10580 550000
اینستاگرام(فقط استوری) 50000

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا