دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر

دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر

دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است کهمهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل  شامل 3 بخش (نکات اجرایی دیوارهای خارجی دیوارهای داخلی) و 9 صفحه از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح در مرحله سفت کاری می باشد.

  • الف)نکات اجرایی
  • ب)دیوارهای خارجی
    1.جدول مقاطع برای دیوارهای خارجی به ضخامت 15 سانتی مترمقاطع وال پست برای دیوارهای با ارتفاع 3 متر (وال پست ساخته شده از نبشی،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست  ساخته شده از مقاطع فولادی سرد نورد)
    2.جدول مقاطع برای دیوارهای خارجی به ضخامت 15 سانتی مترمقاطع وال پست ها برای دیوارهای با ارتفاع 6 متر در طبقه اول (وال پست ساخته شده از 4 نبشی ،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست ساخته شده ازIPE)
    3.جدول مقاطع برای دیوارهای خارجی به ضخامت 20 سانتی مترمقاطع وال پست برای دیوارهای با ارتفاع 3 متر (وال پست ساخته شده از نبشی،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست  ساخته شده از مقاطع فولادی سرد نورد)
    4.جدول مقاطع برای دیوارهای خارجی به ضخامت 20 سانتی مترمقاطع وال پست ها برای دیوارهای با ارتفاع 6 متر در طبقه اول (وال پست ساخته شده از 4 نبشی ،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست ساخته شده ازIPE)
  • ج)دیوارهای داخلی
    1.جدول مقاطع برای دیوارهای داخلی به ضخامت 10 سانتی مترمقاطع وال پست برای دیوارهای با ارتفاع 3 متر (وال پست ساخته شده از نبشی،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست  ساخته شده از مقاطع فولادی سرد نورد)
    2.جدول مقاطع برای دیوارهای داخلی به ضخامت 10 سانتی مترمقاطع وال پست ها برای دیوارهای با ارتفاع 6 متر در طبقه اول (وال پست ساخته شده از 4 نبشی ،وال پست ساخته شده از قوطی،وال پست ساخته شده ازIPE)

بخشی از دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر

شركت محترم ……………………………… مجری محترم ساختمان به شماره پرونده …………………… واقع به آدرس:  ………………………………………………………….. با عنایت به اینکه طراحی و اجرای وال پست ها یا نگهدارنده دیوارها از موارد بسیار مهم در اجرای سازه می باشد، لذا خواهشمند است ضمن مراجعه به مهندس محاسب پروژه خود (شرکت                     ) و با توجه به جداول ارسالی کمکی که به پیوست ارائه می گردد نسبت به طراحی وال پست مطابق مقررات ملی ساختمان و ضوابط فنی مربوطه اقدام نموده و نتیجه را به این شرکت اطلاع دهید.ضمنا دستور کار ذيل جهت عملیات اجرای وال پست در قالب سه بخش نکات اجرایی ، جداول کمکی دیوارهای خارجی و داخلی  و 9 صفحه به شرح ذيل در مورخه …………………………. به جنابعالي ابلاغ می‌گردد:

الف)نکات اجرایی

  1. اجرای نبشی کشی های مربوط به وال پست ها در دهانه های بزرگ، محل تقاطع دیوارها با ستون ها و اطراف بازشوها(نظیر پنجره ها) مطابق با نقشه های مصوب توسط مجری ذیصلاح الزامی است.

…..

دانلود دستورکار عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی تعویض هوا در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

جهت دانلود دستورکار عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی تعویض هوا در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر (ویرایش اول) روی لینک زیر کلیک نمائید.

ردیف لینک دانلود
۱ دانلود دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر(برای رویت نیاز به عضویت ویژه دارد)
۲ خرید و دانلود فایل word از سایت فایل سازه

دانلود دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر(عضویت ویژه در همیارناظر)

دانلود دستورکار عملیات اجرای وال پست ویژه مهندسین ناظر

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود دستور کامل با فرمت pdf فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است. همچنین  برای دانلود دستور کامل با فرمت word فقط از طریق خرید از  سایت فایل سازه مقدور است.

png;base64,iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAAYYAAADcAQMAAABOLJSDAAAAA1BMVEUAAACnej3aAAAAAXRSTlMAQObYZgAAACJJREFUaIHtwTEBAAAAwqD1T20ND6AAAAAAAAAAAAAA4N8AKvgAAUFIrrEAAAAASUVORK5CYII= - دستورکار عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی تعویض هوا در پروژه ساختمانی ویژه مهندسین ناظر

عضویت ویژه

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  2. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  3. مشاوره مهندس ناظر
  4. دانلود فایل اتوکد جامع وال پست wall post

منبع
آیین‌نامه‌ی 2800 ویرایش چهارمکتاب راهنمای طراحی سازه ای و جزئیات اجرایی دیوارهای غیر سازه ای

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا