دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان

دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان

دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است کهمهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل  بیش از 37 مورد  از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح در مرحله  نازک کاری می باشد. ناظر گرامی برای هر پروژه می بایست دستورکار خاص آن را تهیه نمایند.

بخشی از دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان

شركت محترم                              مجری محترم ساختمان به شماره پرونده                    واقع به آدرس:                                       دستور کار ذيل جهت عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان در قالب 37 بند  و ….. صفحه  به شرح ذيل در مورخه             به جنابعالي ابلاغ می‌گردد:

  1. کنترل مرغوب و استاندارد بودن موزاییک ها (ازنظرجنس ورنگ وضخامت وعدم تخلل ونداشتن رگه) می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد و مطابق بند 5-5-2-3مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ويژگي هاي انواع موزاييك بايد مطابق استاندارد ملي ايران 755 باشد.
  2. وجود هرگونه نخاله در زیر سازی و بستر کار مجاز نمی باشد.
  3. مطابق بند 5-5-2-3مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ضريب اصطكاك سطح رويه موزاييك بايد در حدی باشد كه احتمال سر خـوردن روي آن وجود نداشته باشد.
  4. استفاده ازملات های مانده مجاز نمی باشد.
  5. ….

دانلود دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان

جهت دانلود دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان روی لینک زیر کلیک نمائید.

دانلود دستور کار عملیات نصب موزاییک و سنگ فرش و کاشی کاری ساختمان

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود دستور کامل فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است.

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  2. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  3. مشاوره مهندس ناظر

منبع
مبحث چهارم مقررات ملی ساختمانمبحث پنجم مقررات ملی ساختماناستاندارد ملی ایران -کاشی کف و دیوار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا