دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول) شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است کهمهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل  بیش از 37 مورد  از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح در مرحله  شروع عملیات می باشد. ناظر گرامی برای هر پروژه می بایست دستورکار خاص آن را تهیه نمایند.

بخشی از دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

شركت محترم مجری محترم ساختمان به شماره پرونده واقع به آدرس: دستور کار ذيل جهت عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی در قالب 37 بند و ….. صفحه به شرح ذيل در مورخه به جنابعالي ابلاغ می‌گردد:
1. مطابقت تابلوها و علائم نصب شده جهت استفاده سریع از راه های خروج در هنگام اضطرار با نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.
2. مطابقت سیستم کشف و اعلام حریق با نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.
3. مطابقت کلیه دتکتورهای نصب شده با استاندارد و مشخصات فنی تایید شده در نقشه های مصوب تاسیسات مکانیکی و برقی و آتش نشانی می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.
4. مطابقت مشخصات فنی شستی های اعلام حریق در مسیر های خروجی با استاندارد مطابقت و نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.
5. مطابقت ارتفاع نصب شستی های اعلام حریق در مسیر های خروجی( ۱۱۰ تا۱۳۰سانتی متری) با نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.

….

دانلود دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

جهت دانلود دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول) روی لینک زیر کلیک نمائید.

دانلود دستور کار مصور عملیات اجرای تاسیسات آتش نشانی ساختمان ویژه مهندسین ناظر(ویرایش اول)

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود دستور کامل فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است.

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  2. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  3. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا