دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستورکار عملیات سفت کاری ویژه ناظر برق

دستورکار عملیات سفت کاری ویژه ناظر برق

دستورکار عملیات سفت کاری ویژه ناظر برق ساختمان ویژه مهندسین ناظر شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است که مهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل  بیش از 70 مورد  از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح در مرحله تخریب می باشد.

بخشی از دستورکار عملیات سفت کاری ویژه ناظر برق ساختمان

جناب آقای یا شرکت محترم ……………………..سازنده و نماینده محترم ساختمان به شماره پرونده…………………………واقع به آدرس:……………………………………………………………… با توجه به آنکه در حال حاضر مشغول عملیات سفت‌کاری ساختمان می‌باشید ، بدین وسیله موارد ذیل در مورخه ………………….. به جنابعالی ابلاغ می‌گردد:

  1. منطقه خطر در اطراف ساختمان در حال احداث باید کاملاً محصور و علامات خطر و هشداردهنده نصب گردد و از ورود افراد غیرمسئول به منطقه محصورشده جلوگیری به عمل آید.
  2. مالک موظف است از مجری ذیصلاح و دارای صلاحیت فنی در تمامی مراحل کار استفاده نماید و مجری باید افراد دارای صلاحیت فنی را به کار گمارد و با آن‌ها قرارداد رسمی تنظیم بنماید.
  3. پیمانکار موظف است ایام و ساعات کاری کارگاه را رعایت نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا سر و صدای اجرای عملیات باعث مزاحمت همسایگان نگردد . در صورت نیاز به اضافه کاری با کسب مجوز از شهرداری ، مجاز خواهد بود.
  4. در طول کار و تمام طول شب باید روشنایی راه‌پله تأمین گردد در صورت نیاز مالک ملزم به استفاده از کارشناس HSE می‌باشد.

….

دانلود دستورکار عملیات سفت کاری ویژه ناظر برق ساختمان

[button color=”red” size=”small” link=”https://hamyarnazer.com/wp-content/uploads/2017/09/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B3%D9%81%D8%AA-%D9%83%D8%A7%D8%B1%D9%8A.pdf” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]دانلود دستور كار ناظر برق سفت كاري[/button]

دانلود دستور کار عملیات سفت کاری ساختمان ویژه مهندسین ناظر

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست های ضروری برای مهندسین ناظر، طراح و مجری
  2. دستور کار دیوارچینی و تیغه بندی ویژه مهندسین ناظر
  3. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  4. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا