دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه

دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه

دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه ویژه مهندسین ناظر شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است که مهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل بیش از64 مورد  از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح قبل از مرحله سفت کاری می باشد.

بخشی از دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه ویژه مهندسین ناظر

شركت محترم                              مجری محترم ساختمان به شماره پرونده                    واقع به آدرس:                                       دستور کار ذيل جهت عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه  در قالب 64 بند  و ….. صفحه  به شرح ذيل در مورخه             به جنابعالي ابلاغ می‌گردد:

1.مطابقت و کنترل ابعاد تیر ها و جهت تیرچه ها در قسمت سرویس های بهداشتی طبقات از نظر امکان اجرای سیفون های توالت ایرانی و فرنگی  با نقشه های مصوب و در صورت نیاز به تغییرات هماهنگی با مهندس طراح مکاتبه کتبی انجام و نتیجه به دستگاه نظارت اعلام گردد.

2.مطابقت قطر و تعداد و فاصله گروه میلگرد ها و آرایش کلی میلگردهای سراسری تیر ها با نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.

3.مطابقت قطر و تعداد و فاصله و آرایش میلگرد های عرضی (خاموت ها )تیر ها با نقشه های مصوب می بایست توسط مجری ذیصلاح صورت پذیرد.

4.خاموت ها و سنجاق های تعبیه شده در تیر ها (در بر گرفتن میلگرد های سراسری به طور کامل و محکم ) می بایست توسط مجری ذیصلاح مطابق با نقشه های مصوب صورت پذیرد.

….

دانلود دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه ویژه مهندسین ناظر

دانلود دستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه ویژه مهندسین ناظر

دانلود فایل wordدستور کار عملیات اجرای تیر ها و سقف های تیرچه بلوک در سازه بتن آرمه  ویژه مهندسین ناظر

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود دستور کامل فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا