دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
معماری

مسابقه طراحی آسمانخراش ۲۰۱۶

مسابقه طراحی آسمانخراش ۲۰۱۶

مسابقه طراحی آسمانخراش ۲۰۱۶

مجله e Volo از تمام معماران، دانشجویان،مهندسان، طراحان و هنرمندان سراسر جهان برای شرکت۱۱ امین مسابقه طراحی آسمانخراش دعوت به عمل آورده است . مسابقه آسمانخراش   e Volo  یکی از مهمترین جوایز معماری به شمار می رود. این ایده فوق العاده در تعریف طراحی آسمانخراش از طریق پیاده سازی فن آوری جدید، متریال،برنامه، زیبایی شناسی،سازمن فضایی، همراه با مطالعات میدانی در جهت انعطاف پذیری در سازگاری با محیط و انقلاب دیجیتال می باشد. این انجمن نگرشی به طرح های جدید در ارتباط با آسمانخراش و جهان طبیعی،آسمانخراش و جامعه،آسمانخراش و شهر می باشد.
شرکت کنندگان می بایست طرح های خود را با توجه به پیشرفت در تکنولوژی، کشف سیستم های جدید پایدار، ایجاد روش های جدید شهری و معماری برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی شهرهای معاصر، از جمله منابع طبیعی،زیرساخت افزایش جمعیت، آلودگی و بخش اقتصادی شکل دهند.
هیچ محدودیتی در رابطه با سایت،موقیعت سایت،برنامه و یا اندازه طرح وجود ندارد. هدف اصلی این مسابقه آزادی عمل کامل، بدون هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان و ایجاد طرح های خلاقانه می باشد. در حال حاضر ثبت نام تا تا تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ امکان پذیر است.ثبت نام نهایی تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۶ است.برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  2. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  3. مشاوره مهندس ناظر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا