دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
همیارناظر

معرفی منوهای سایت همیارناظر

معرفی منوهای  سایت همیارناظر

در جهت درخواست های بسیار زیاد کاربران سایت همیارناظر تصمیم به تهیه مطلبی در ارتباط با معرفی قسمت های مختلف سایت همیارناظر پرداختیم ، امیداست این مطلب تاحدودی پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد . گروه همیارناظر همواره سعی در رضایت کاربران سایت داشته است هم چنین از شما عزیزان تقاضاداریم انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه بهبود سایت را برای ما از طریق تماس تلفنی ، ایمیل ، تلگرام ارسال نمایید زیرا ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به کمک و یاری شما نیازمندیم.

معرفی سایت همیارناظر:

همان طور که می دانید سایت همیارناظر در حال حاضر تنها سایت تخصصی و مرجع حقوق مهندسی است که خوشبختانه در مدتی کوتاه توانسته است محبوبیت زیادی در بین کاربران ایجاد کند .

اکنون وارد دنیای مجازی همیارناظر شدید لازم است در جهت بهره بردن بیشتر از سایت همیارناظر اطلاعات کافی درمورد منوهای مختلف سایت بدست آورید:

منوی درباره ما :

افراد موفق و فرهیخته وقتی کتابی به آنها پیشنهاد می شود ابتدا به مطالعه کامل فهرست کتاب می پردازند سپس تصمیم می گیرند که آیا این کتاب مورد استفاده و رضایت آنها می باشد یا خیر، اما اکثر افراد سطحی نگر وقتی کتابی به آنها پیشنهاد می شود شروع به ورق زدن کتاب می نمایند و سپس تصمیم می گیرند که کتاب مفید است یا خیر.هدف از بیان این مقدمه اهمیت مطالعه کامل و دقیق قسمت درباره ما سایت می باشد، قسمت درباره ما سایت نشان دهنده اهداف کلی و افراد تشکیل دهنده مجموعه می باشد در قسمت درباره ما سایت همیارناظر ابتدا به بیان هدف شکل پذیری مجموعه پرداختیم سپس افراد متخصص مجموعه را به طور کامل معرفی کردیم تا صداقت و راستی و تجربه و تخصص مجموعه به طور واضحی آشکارباشد این روزها کم تر مجموعه ای در سایت خود به معرفی اعضای مجموعه می پرازد زیرا در در بسیاری موارد اعضای اصلی مجموعه افراد بی تجربه و فاقد صلاحیت می باشند اما همیارناظر به اعضای خود مطمئن بوده و واهمه ای از معرفی آنها ندارد.

منوی امورمهندسین :
مطالعه این منو برای افرادی که تجربه و اطلاعات کافی در زمینه نظارت ندارند اکیدا توصیه می شود در این منو به شرح وظایف مهندس ناظر به تفضیل پرداخته شده است و مسائل اموربیمه ای ریال حقوق و مالیاتی مهندسان ناظر به تفضیل با ارجاع به منابع معتبر و توسط کارشناس تخصصی توضیح داده شده است .مهندسان ناظر قدم اول در بدست آوردن حقوق خود و جلوگیری از محکومیت های قضایی آشنایی با وظایف خود می باشد به شما توصیه می کنیم این منو را به دقت بخوانید .

منوی تعرفه ها:

سایت همیارناظر جهت سهولت دسترسی شما عزیزان اقدام به قراردادن تعرفه ها در این منو نموده است توجه نمایید منوی تعرفه هرگونه تغییر در تعرفه ها را آپدیت می کند.

منوی فرم ها و چک لیست ها:

این منو در پیام هایی از طریق سایت و تلگرام و مشاوره حضوری و تلفنی بررسی کردیم محبوب ترین منوی سایت است در این مون فرم هاو چک لیست های طراحی و نظارت قراردادیم که در هیچ سایتی نمی توان این اطلاعات را به صورت یک جا و بدین صورت یافت . این منو را از دست ندهید.

قسمت پرسش و پاسخ سایت:

در این منو می توانید هر سوالی در زمینه نظارت و امور مرتبط با آن داشته باشید بپرسید در مدت کوتاهی سوال شما پاسخ داده می شود توجه نمایید سوالات شما توسط افراد حرفه ای و با تجربه پاسخ داده میشود و پاسخ سوالی که برای شما ارسال می شود نتیجه جلسه مشاوره بین کارشناسان با تجربه چندین ساله می باشد.

منوی ویدئوها:

در این قسمت ویدئوهای حقوق مهندسی و همایش ها قرار داده میشود گاهی خوب است به جای ویدئوهای طنز و روزمره که در تلگرام و… مبادله می شود به تماشای ویدئوهای مرتبط با حرفه خود بپردازید .

منوی قراردادها:

یکی از منوهای محبوب دیگر همیار ناظر این منو است در این منو قراردادهای طراحی ، نظارت و… قرار داده شده است حتما خودتان بارها یه این قرادادها نیاز داشته اید همیار ناظر در آرشیوی جامع و کامل آنها را برای شما عزیزان قرار داده است.

منوی کتاب ها و مقالات:

کتابخانه مجازی همیارناظر کتاب های مرتبط به امور نظارت ، معماری ، عمران را به صورت منتخب در این منو قرار داده است.

منوی همکاری با ما :

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم همیارناظر اکنون در ابتدای مسیر می باشد و نیازمند یاری و کمک شما عزیزان می باشیم بدین منظور از کلیه مشاوران حقوقی با سابقه کار در زمینه حقوق مهندسی دعوت به عمل می آید.

و ما خبرنامه همیارناظر

جهت عضویت در خبرنامه همیارناظر کافی است ایمیل خود را وارد کرده و عضو شوید.

کانال تلگرام همیارناظر

بیشتر بدانیم:

  1. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  2. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  3. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا