دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

برگه تعهد استحكام بنا

برگه تعهد استحکام

دانلود برگه تعهد استحکام

دانلود برگه تعهد استحکام

بیشتر بدانیم:

  1. برگه تائید استحکام بنا چیست؟
  2. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  3. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  4. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام
    دارای پایانکار سال 1379 از شهرداری هستم و برای دریافت پایانکار جدید به دفتر خدمات مراجعه نمودم و با بازدید بعمل آمده فاقد هرگونه خلاف و تغییر کاربری و اضافه متراژ میباشم.
    با توجه به اینکه شهرداری هیچگونه ایرادی نگرفته ولی دفتر خدمات الکترونیک میگوید حتما نیاز به برگه استحکام است آیا واقعا نیاز است ؟ به شرکتی نظام مهندسی مراجعه کردم میگوید حدود 300 هزار تومان برای حق التحریر میگیرم و اگر سیستم دفتر خدمات الکترونیک , هزینه نظام مهندسی را صفر هم اعلام کند شما باید هزینه نظام مهندسی را به حساب ما بریزید.
    لطفا پاسخ دهید آیا این روال صحیح است ؟ باتشکر

  2. سلام
    تا جایی که من اطلاع دارم اگر مامور بازدید دفتر خلاف را “ندارد” در سیستم در درج کرده باشد نیازی به برگه استحکام بنا نیست.اما باز هم در مرحله پیش نویس باید ببینند خطای برگه استحکام میدهد یا خیر.اگر خطا بدهد که “برگ نظارت استحکام ارائه نشده است” شما ملزم به ارائه برگه میباشید.

  3. با سلام.. ملك كنگي بود و الان ساخته شده است مهندس ناظر هم داشته سوال اين است كه براي گرفتن استهكام بنا بايد مبلغي واريز شود يا همان هزينه هايي كه به مهندس ناظر پرداخت شده كفايت ميكند.. در ضمن مهندس نقشه كش ما را به نوعي تهديد كرده ..ميگويد حالا بدويد دنبال من.. اين يعني چي؟ اين در حالي است كه ما تمام مراحل قانوني ائم از جواز و واريزي ها را انجام داديم ..لطفا راهنمايي كنيد ممنون.

  4. با سلام در صورت نیاز به استحکام بنا، هزینه جدا دارد.
    در خصوص سایر موارد ( عدم همکاری مهندس نقشه کش و تهدید و …) به شورای انتظامی نظام مهندسی مراجعه نمایید.

  5. سلام سپاس از راهنمایی هایتان
    جهت اخذ پروانه کسب استعلام بخشداری نظرآباد نیاز بود که نهایتا کار به بازدید کارشناس رسمی استانداری رسید و در بازدید بعمل آمده سوله خرپای ما دارای استحکام در برابر بارهای ثقلی و بدلیل نداشتن بادبند فاقد استحکام در برابر بارهای جانبی شناخته شده و حکم قلع بنا صادر شد اسفند 96 اعتراض دادم و متذکر شدم که اینجا تنها دارایی من است و تخریب آن برآیم جبران ناپذیر خواهد بود اسفند 97 اعتراض در دیوان عدالت اداری رد شد و اینبار با اعتراض به رای درخواست تجدید نظر داده و اعلام نموده ام که درحال تقویت سازه و تامین استحکام بنا میباشم .
    بنظر شما ادامه روند دادرسی چه خواهد بود و من چکار دیگری باید انجام دهم . از لطف و راهنمایی شما مجددا سپاس فراوان دارم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا