دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

چک لیست جامع کنترل etabs مورد نیاز طراحان وناظران سازه

چک لیست جامع کنترل etabs مورد نیاز طراحان وناظران سازه

در بسیاری از موارد مهندسین طراح به دلیل حجم بالای کار برخی از موارد را به فراموشی سپرده و همچنین مهندسین ناظر و مجری در زمان تحویل نقشه ها از سوی طراح سازه(محاسب)  به دلیل زیاد بودن موارد کنترلی نمی توانند به صورت کامل مدارک و نقشه ها را مورد بازبینی قراردهند.

چک لیست کنترل فایل محاسباتی  شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است که مهندس طراح سازه باید در پروژه اعمال نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این چک لیست پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این چک لیست به صورت ویژه جهت کمک به همکاران طراح ناظر و مجری رشته سازه تنظیم گردیده است.
این چک لیست شامل20 مورد  از نکات شاخص جهت اعمال و بررسی مهندسین ناظر و طراح سازه جهت تنظیم و کنترل می باشد.

 بخشی از چک لیست جامع کنترل etabs :

محاسبه مقدار CوTوقرار دادن آنها در محل نیروهای زلزله(Q).اگرT بزرگتر از 0.7 بودباید اثر بار شلاقی منظور شود که از UBC94استفاده میشود.در غیر اینصورت باید از گزینه user cofficientاستفاده میگردد.در این صفحیEcc=0.05وضریب اهمیت ساختمان و ضریب cو جهت اعمال نیروی زلزله از مبحث 6 برداشت میشود. کنترل بارهای استاتیکی(Define..Static load cases)وضرایب مربوطه: 7

دانلود چک لیست کامل فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است:

دانلود چک لیست جامع کنترل etabs مورد نیاز طراحان وناظران سازه

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بدانیم:

  1. چک لیست جامع طراحی سازه های بتنی مورد نیاز طراحان وناظران
  2. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  3. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  4. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا