دانلود دستور کار و چک لیست و گزارش و دیتیل بانک اطلاعات مهندسی
فرم ها و چک لیست ها

دستور کار همبندی مصور ویژه مهندسین ناظر

دستور کار همبندی مصور ویژه مهندسین ناظر

دستور کار همبندی ویژه مهندسین ناظر شامل حداقل های و کلیات موارد مورد نیاز است که مهندس ناظر باید در پروژه به مالک و مجری ابلاغ  نمایند و نافی سایر موارد ذکر شده درمباحث مقررات ملی که ممکن است در این دستورکار پیشنهادی از قلم افتاده باشد، نمی باشد. این دستورکار به صورت ویژه جهت کمک به همکاران ناظر تنظیم گردیده است.
این دستور کار شامل6 بخش و بیش از 50مورد  از نکات شاخص جهت ابلاغ مهندسین ناظر به مهندس مجری ذیصلاح قبل ا ز محله فونداسیون به صورت مصور می باشد.

بخشی از دستور کار مصور همبندی ویژه مهندسین ناظر

بر اساس مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان علاوه بر سیستم اتصال به زمین اجرای همبندی اصلی در تمامی ساختمان ها الزامی است همچنین مواد 13-10-4-3و 13-10-2-1-3 و پ 1-2-8-5 این مبحث اجرای همبندی اضافی را در محیط های مرطوب از جمله آشپزخانه و حمام و کلیه مکان هایی که از عملکرد وسایل حفاظتی آنها در زمان مجاز اطمینان کافی وجود ندارد الزامی نموده است .لذا این دستورالعمل به منظور طراحی و اجرای همبندی ساختمان ها تدوین گردیده و لازم الاجرا است.
…..

دانلود دستور کار مصور همبندی ویژه مهندسین ناظر

دانلود دستور کار مصور همبندی ویژه مهندسین ناظر

دانلود فایل word دستور کار مصور همبندی ویژه مهندسین ناظر

هر هفته یک مورد از مستندات ویژه همیار ناظر شامل: چک لیست دستور کار …..فیلم های آموزشی برای اعضای ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود دستور کامل فقط برای اعضای ویژه همیار ناظر(اشتراک ویژه سی روزه و سه ماهه و شش ماهه و یکساله) و از طریق لینک زیر مقدور است.

بیشتر بدانیم:

  1. همبندی چیست و نکات کلیدی و دستورالعمل آن ویژه مهندسین ناظر تاسیسات برقی
  2. فایل اتوکد دیتیل اجرایی ارت و همبندی
  3. فرم ها و چک لیست هاي ضروري براي مهندسین ناظر ،طراح و مجری
  4. محاسبات سرانگشتی ویژه مهندسین عمران
  5. مشاوره مهندس ناظر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا